Często Zadawane Pytania

FAQs
Zamówienia
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia to 3-7 dni roboczych. Zawsze staramy się zrealizować zamówienie jak najszybciej! W przypadku produktów personalizowanych czas realizacji może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
  • Czy muszę się zarejestrować by złożyć zamówienie?
    Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta w naszym sklepie Albumy.pl
  • Jak sprawdzić historię swoich zamówień?
    Aby sprawdzić historię swoich zamówień przejdź w menu głównym do MOJE KONTO > ZAMÓWIENIA lub kliknij tutaj.
  • Jak mogę złożyć zamówienie?
    Aby złożyć zamówienie przejdź do produktu, który chcesz kupić. Następnie dodaj go do koszyka oraz wybierz sposób dostawy. Wypełnij dane płatnika i dostawy. Wybierz sposób płatności i dokończ proces zamawiania. Resztą zajmiemy się my.
  • Czy za zakupy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Oczywiście! Przy finalizacji zamówienia zaznacz odpowiednie pole oraz wypełnij niezbędne rubryki (nazwa firmy, NIP firmy, adres firmy itd.)
  • Jak założyć konto w sklepie internetowy?
    Aby założyć konto w sklepie internetowym kliknij w menu głównym MOJE KONTO. Następnie wypełnij pola w kolumnie „Zarejestruj” lub kliknij tutaj i postępuj zgodnie z krokami.
FAQs
Płatności
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Przy finalizacji zamówienia możesz dokonać płatności. Masz dwie możliwości: przedpłata lub pobranie.
  • Jakie są dostępne metody płatności?
    Możesz wybrać jedną z następujących metod płatności: płatność internetowa PayU, PayPal oraz pobraniowa(za zamówienie zapłacisz kurierowi, który dostarczy Ci przesyłkę).

FAQs
Dostawa Zamówienia
  • Jaką mogę wybrać metodę dostawy?
    Współpracujemy z firmą kurierską DPD, która dostarcza realizowane przez nas zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego od momentu zrealizowania.
  • Jaki jest koszt dostawy?
    W zależności od sposobu płatności koszt dostawy może się różnić.
    – 0zł – Przedpłata – PayU, PayPal –  przesyłka gratis!
    – 23zł – Pobranie
  • Co mam zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
    W momencie odbioru paczki od kuriera dokładnie sprawdzić, czy samo opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli pojawią się wgniecenia, naderwania czy ślady przepakowania poprosić kuriera, żeby został z Tobą podczas otwierania przesyłki. Jeśli produkty rzeczywiście dotarły do nas uszkodzone, należy spisać protokół szkody – będzie to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika.
  • Jaki jest czas dostawy?
    Współpracujemy z firmą kurierską DPD, która w 99% dostarcza przesyłkę kolejnego dnia roboczego od jej nadania.
  • Jak moge śledzić przesyłkę?
    Aby śledzić przesyłkę wejdź na stronę DPD klikając tutaj i wpisz numer przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym realizację zamówienia. Możesz tez kliknąć w ten numer – jest on podlinkowany i powinien Cię przenieść już do statusu przesyłki.
  • Jak moge sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane?
    Po zrealizowaniu przez nasza firmę zamówienia otrzymasz wiadomość z informacją o nadaniu przesyłki. Znajdziesz w nim również numer przesyłki dzięki któremu można ją śledzić.
FAQs
Zwroty i Reklamacje
  • Jak zwrócić standardowy produkt?
    Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod numer +48 602 436 355 lub napisz na adres witaj@wzruszajacyprezent.pl. Odeślij go na adres Albumy Barański, Cholerzyn 392, 32-060 Liszki z dopiskiem ZWROT oraz dołącz formularz zwrotu, który jest do pobrania tutaj.
  • Czy można zwrócić personalizowany produkt?
    Niestety nie. Taki produkt jest wykonany specjalnie dla Ciebie i nie można go zwrócić.
  • Jak złożyć reklamacje produktu?
    Jeśli chcesz złożyć reklamację skontaktuj się z nami. Na pewno rozwiążemy ten problem.
    Zadzwoń: +48 602 436 355
    Napisz: witaj@wzruszajacyprezent.pl
  • Na jaki adres mam zwrócić produkt?
    Zwróć produkt na poniższy adres:
    Albumy Barański (z dopiskiem zwrot)
    Cholerzyn 392
    32-060 Liszki
SZYBKI KONTAKT
Problem Nierozwiązany?

Jeśli na tej stronie nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie to skorzystaj z szybkiego kontaktu poniżej.

Napisz do nas
FAQs
Formularze do pobrania
Back to top of page